onsdag 23 november 2011

ärlighet och cupcakes.

Började dagen med körlektion. Det första jag gör efter att ha spännt fast säkerhetsbältet är att nästan krocka med en bil. Haaalleluja. Inser nu att köra bil inte är riktigt min grejj..
Anyway, övade korsningar och att bromsa (Kan säga att det behövdes.) och sen va körlektionen över.

Åt mat i skolan med mina Charlies (Lukas och Guds barn) och sen for vi med Lukas turbobil till prisma o köpte sprriiiiit (<3) till fredagen (ska på barty till Kävyns eftersom jag int far med till Hesa på abi-exkursion). Sen en sväng till bibban för att låna broderingsböcker. Måste hitta en fin skrivstil till min "Åke"-tatuering (som mamma förövrigt ska ge mej i julklapp)!
Sålänge Lukas hade lektion och provutgivning for jag till simhallen och simmade bort kalorier i en timme. Hann hela 1,5 km. Wooooow.

Efter skolan kom Lukas till mitt. Vi åt cupcakes och berättade hemlisar. Är fruktansvärt glad över att allt är bra mellan oss nu. Tog en bra stund.. Bjöd tillochmed in hans nya fruga på mitt kalas. Tror faktiskt jag klarar av det. Har ändrat ganska mycket på två månader. Blivit starkare psykiskt och lärt mej använda hjärnan på rätt sätt.

Resten av dagen består av att försöka utrota klorlukten som satt sej fast på min kropp, söka reda på rätt stil till tatueringen och göra läxor.

1 kommentar:

  1. Jag måst få säga, att jag beundrar dej Emma! Ni var tillsammans så länge, och efter en så kort stund har han någon annan, och du är så stark att du accepterar det, går vidare och verkar ta det hela med en klackspark. Jobba hårt tjejjen, du är toppen! :)

    SvaraRadera