söndag 20 november 2011

Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

..är kanske en blivande tatuering jag skaffar.
På tal om tatuering sa en full jag igårkväll i taxibilen på väg hem från Muminkalaset till taxichaffisen(min mor) att jag vill ha en tid till tatueraren som julklapp. Det är det enda jag önskar mej. Hoppas jag får det oxå. Jag sa inte att jag vill ha en tid till piercaren oxå. Det skulle jag aldrig få.

Muminmaskeraden var SUPER.
Just Dance, öl, trevliga (och nya) muminmänskor och awesome musik = bra feelis = bra kalas.

Har gjort många vettiga saker idag; bl.a. druckit morgonkaffe (var ages ago sen senast), tittat på Pretty little liars, tränat min hund till att bli en snäll och partytrixande hund, sågat ved, slängt in vedklabbarna i ladan, fört moppen till pappas (hunden satt såklart på!) och skaffat dyr telefonräkning.
Nu väntas det på att Kexet ska ringa och meddela att hon är klar med filosofiuppgifterna och redo för stavgång.

"Hast du deine Zähne geputzt?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar