tisdag 22 maj 2012

Jag har konstaterat att det är fantastiskt roligt att festa lite nu som då. Till "lite nu som då" räknas varje helg. Det sker så mycket skoj. Tillochmed denna helg. Den var superbra. Förfestade med larsmo-&halvlarsmobarnen i nylunds tomma hus och sedan fortsatte jag och mina 2 krulliga damer i staden. Sedan anslöt oxå barnen som tidigare samma kväll festat i det tomma huset. Och jag börjar faktist bli en ganska bra partajj-brud som sköter ekonomin ganska snyggt må jag säga. Sen dedär med att skaffa en pojkvän i fyllan och fortfarande inte ha gjort slut efter 2 dagar är ju en sak som inte rekommenderas.
Anyhow så e de feeeeeeeeeest denna helg på fredag på DAGEN i vasa med det blonda krullet - vi ska schteeka på torget, spana in snygga karar och äta glass. Sen senare på kvällen måst man ju (såklart) ut och fira att anna&stjärtto har avslutning samma dag. Och lördagen kommer bli awzum - avskedsfest med alla fina knasmänniskor, antingen i viexal, i holmen av furuh eller så i bondstaden Nykarleby. Hoppas på att föräldrarna och villagrannarna inte har nåt emot att vi intar viexal för det skulle vara s000pah med sand, iskallt vatten, bastu, öööl & starkare grejjer, alla barnen, trevliga sällskapsspel och solnedgång.
Ja och nästa helg. Då. ...näääee... nu blir jag ju lite rörd i själen. HALLELUJA MOMENTO och LA PAIX DE DIEU. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! FÅÅÅIHEEEEVETTE HÖÖÖÖÖÖÖNNIIIIIIII, skåååns va bra vi e! MERA UTROPSTECKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!





burgers for the boys, ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar