fredag 1 juni 2012

1

Knarkar Paramax, sålar honungsvatten med karmolisdroppar i, hostar, snorar och river sönder betald böteslapp och känner feeelisen komma krypandes. (Nä. Den har funnits här nu i sisådär 2 veckors tid men den e helt gaaaaaaalet hög nu!!) INDABAAAATT.
Allt är faktiskt fixat; mamma & systrarna Slav har fixat käket, jag har städat huset, Tant Inez (nya skåpbilen) är städad och nytankad, tutan fungerar utmärkt och stereon likaså, outifittarna (oooh fint ord, jajajaJA.) är fixade, naglarna SNART lackade, håret är K och ögonen... är inte K. Men tur att jag har 2 systrar som jag kan tvinga att agera sminköser.
Har förresten fått min första lön och den är FÄJT, vilket betyder att nu är tiden inne att boka in en aaaawzum ansiktsbehandling som belöning för "allt slit under detta år" (..kan iaf låtsas att detta år varit SÅÅÅÅ jobbigt).
Nu ska jag, precis som ni, lyssna på Macarena, och sedan ska jag sooooofvaaaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar