tisdag 19 juni 2012

liten update

Jag lever.
Jag har fått finfint besök i glasskiosken resten av sommaren.
Jag har solat solarium för första gången.
Jag har svag bikinirand.
Jag har en smileypiercing (som inte syns då jag skrattar, but heey, i like it anyway!)
Jag ska på dyr djuprengörande ansiktsmask på onsdag.
Jag sticker iväg till hittills bästa stället i Finland - Korpo - med Råger, Tove och Lukas på torsdamorgon och kommer hem på söndagkväll.
Jag kommer bli brun som mina niggahboys.
Jag har köpt svindyrt skitäckligt mintsmakande proteinpulver.
Jag har simmat vid Fäboda.
Jag tyckte det var kallt men jag simmade fan så länge ändå.
Jag måste köpa en svindyr telefon som har jättestort minne, en überbra kamera och som tåls att tappas/slängas i golv vid tillfälliga frustrationsögonblick/lathetsmoment.
Jag har träningsvärk och jag är trött och nöjd och glad och förväntansfull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar