söndag 2 september 2012

gr8

Tydligen försvinner frisörskillzen då man flyttar ti Karis, så nu måst jag gå omkring i min stora mysiga huppari o ha opp huvan 24/7 så ingen ser hu fint mitt hår e. Dessutom blir jag åtminstone 25 € fattigare since ja måst ti Salon MONICA (ohls).
Livet e bra häälit ibland.
..& int känns de bättre att 16-åriga larsmofjortisar har långa fina hårsvall. Meeen, kva fitto sku ja göra me långt hår? - Int ett stsiit, klipp åv e.

Karis nattklubb Nox e faktist K. Sjuuukt myki bättre än mellen men int nu lika bra som nå nattklubbar i storstäder iaf. Har sett 6 niggahs här nu då, 7 om man räknar me Babu som va o hälsa på hela helgen.
Denna helg betala ja förresten en 110€´s taxiresa från hesa ti karis åt min rumskompis som fick för sej att hon o hennes kompis sku kom ti karis o umgås me mej o Babu. Om ni frågar mej så va de waste of money. (Å jååå, ja ska få tibaka pengarna.)

Nu ska ja laga käääk. Måst stek nå kycklingstrimlor i honungssås (<3<3<3) för de går ut imårån. Sku alder jär i vääde ork kok ris till så de blir grynost istället höhö.
.. Skååns va ja sku vila ha en personlig kock på helgerna.

1 kommentar:

  1. JA KAN KOM O VARA KOCK PIPUTI! du kan få grynost på smörgåsin varje daag, och choko! jaa, myki choko. o ägg. o ööli.
    ja saknar dej. saakeli va ja saknar er. puss o kram, älskar dej

    SvaraRadera