torsdag 2 februari 2012

ett felaktigt plus minus noll

+ KÖRKORT, WOHOOOO
+ icke brända popcorn
+ vampire diaries som låter sig påtittas (till skillnad från chuck)
+ larsmo ghetto gym
+ mikis nya smarta effektiva träningssätt
+ 200 € som fås av fina släktingar (mommo och gamlamommo) för att man klara körkortet
+ massage av josse i 15 minuter på rasten (while reading AND learning psychology)
+ skolkandet från psykologitimmen
+ en glad Åke
+ THE COUNTDOWN HAS BEGUN - PARTY IN THE HOUSE, CHARLIE
+ lördagens program: piloxing, 20 minuters 8 €´s massage vid yrkes, fotismatch (tyvärr bara första halvlek) och kusins kalas
+ söndagens program: penkkishalarfixas + larsmo-movie fixas


- tanten och hennes hund som stanna o stirra på mej igår som gjord att jag fick kärringstopp SJU gånger förrn jag slapp iväg mot larsmo ghetto gymmet
- mitt kalla rum
- cucirca.com som ba fittas me mej då ja ska sii på Chuck season 5
- GUNNEVI (som tydligen är MAMMA. jag o alla andra ba "WTF, vem vill pipp henne?!" uuuuuuuuuuuuuuij)
- om jag seriöst måst agera chaufför och int få sup & skaka rumpa vi mellen på lördag



Sammanfattning (eller sammansättning som Emilia sku säg..): LIVET E HELT OKEJ BRA HÄRLIGT ENDÅ.

1 kommentar:

  1. ibland funkat www.tvshow7.com eller www.megashare.info betär än cucirca ;) om du int klarar de från 3:e säsongeen

    SvaraRadera