söndag 5 februari 2012

glad i själen (igen)

Idag är OCKSÅ en bra dag. Helt sjukt vad många bra dagar det finns. Jag är helt IMPONERAD. Och värdelös. Och så sku jag ju nog vila att naan sku koma hiid så kan laga en hamburgar.

Igår var jag rå. Jag var rå som ztzyti i fryysn. Jag var rå för att jag
1) var chaffis igår for the first time
2) och jag var nykter vid mellen
3) och hade skoj
4) och dansade (mot min vilja) med en skitfull laestadian som jag gått i dagis med

Idag har penkkisfixas stått på schemat. Huvudpersonerna som hade hand om allt, dvs Kexet et moi, var 45 minuter sena. Alla barnen var glada utom sarah, miili, kim, emilia och lukas för dom hade tråkigt och frös. Filmade iaf fina filmsnuttar i holm, köpte proteiner (godis o kex) vid smarket, for till dagis och pimpade penkkishalarna.
Kom hem, skulle läsa ut första psykologiboken, men råkade ta en siesta på en timme (oops). Var iaf duktig_tant_93 och läste 50 sidor då jag vaknade. Nu borde jag göra tyskaläxorna men istället sitter jag i skräddarställning och konverserar med herr Björklund om bananer, jordgubbar och ciggömställen inför framtida naturkatastrofer.
Och det ser ut som att vi får Niinistö. Janå, va sku itt he gaa å.

Och om ni vill få starka ben-och magmuskler kan ni besöka michaelaka.blogg.se för att se en jättefin träningsvideo.

1 kommentar:

  1. Oj, jag får ju lite press på mig nu då du länkar sådär.. :) förresten vore det trevligt me gymsällskap imårån om du e ledi nångång mellan åtta och fyra!

    SvaraRadera