fredag 24 februari 2012

svensk götbulle

För en månad sedan var jag Fistpump-push up-chapstick:ig. Nu är jag Meatball.
Har int gymma ordentligt på flera veckor pga förkylning, och så fort jag anstränger mig lite blir jag förkyld/dödssjuk på en gång. So god damn ennoying.
Dessutom börjar det märkas att jag varit aningens oaktiv, och jag får lite panik här nu, va! Int hinner jag ju se ut som Ron/Mike the situation i klänning nu till studenten om det fortsätter så här!

Jag känner mej som en Meatball istället. Rund och uppsvälld. Till och med min hals känns fet. Och när din hals känner sej fet, då vet du att de e serious issues goin' on.

SÅ,
bara min jävel till hals nångång blir frisk så ska jag bosätta mej vid ghetto gymmet igen. Jag läääängtar!!
Det pirrar i mina halvt-borttynade-föredetta-bautamuskler pga pump-brist.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar