fredag 17 februari 2012

penkkis

Nu e allt kråtas med penkkis över. Tack och ajöken.
Penkkis var svettigt, feelis till tyysn, kallt på flaket, pulkaåkning-i-skolans-trappor:igt, alkoholhaltigt och bra. Det förfestades @Jo-c´s, åts got mat samt drack bira och strippade för studiehandledaren @Moody och dansades och shottades tequila @Melody. Sen fick jag äntligen sova. I en otroligt mjuk och skön säng. Omringad av dreads, räkor, sniglar och kåta fiskar.

Denna dag har spenderats vid guubens.Vi hade en chilldag; jag sov, han skrev hissaprov, vi kollade film, åt chips, bråtadist, hade sharader och kollade på fisk-porr. Senare på kvällen blev det ett besök via drive-in vid mäccen och sen vidare till bästaste fru Björk för att spela Mortal Kombat (?).
Sen blev jag hemkörd av guuben och fick en fin utskällning av min mor. Än en gång förstår jag mig inte på henne och hennes uppfostran. Tydligen slösar jag pengar, håller inte saker jag lovar (jag sa aldrig något om vilken tid jag kommer hem, sa bara att guuben kör hem mej SEN. Gudars!) samt respekterar inte "husets regler". Då undrar jag ju; va fäen har vi för regler i detta hus?! Och ifall vi har några så är de tydligen i kraft endast de dagar då min mor säger det. Tyvärr säger hon dem inte på förhand. Utan i efterhand, då det är för sent. Ja, och så tycker hon att jag också skulle kunna flytta hemifrån för det finns ju "många lokaler i jeppis" och då får jag leva mitt liv precis som jag vill. Att hon vill skaffa katt för 150 € som jag kommer dö av, plus att hunden kommer ta livet av, är ju helt okej. Det är ju vad hon vill så.
Glada miner.

Imorgon är det fina saker som sker. Då blir mor glad igen. Det skiter jag i.
God natt och ajöken. 

(SOMMARLOV <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar