söndag 25 december 2011

död mus och ett osårat öra

Blev väckt 100 ggr före kl 09 på julafton av min kära syster Malin. Hade ingen megabautastor julfeelis.. Vi öppnade de paket som fanns under granen, for ti mommos och åt, fick besök av piputi-tomten, öppnade paket, halvkollade Kalle Ankas jul, for via grangården och sen en sväng till bädden för att hälsa gamlamommo god jul.
Väl hemma i Larsmo fick man paket av Lussu,-pensala och pappatomten och hos fammo&faffa fick vi ännu mera paket. Tillochmed paket från Norge.
-->jag blev en dator, 550€, alltförmycketgodis, kastrull, Just dance 2, vampire diaries säsong 1, nagellack, 6 stycken nagelfilar rikare.


Idag har jag kollat vampire diaries, dansat Just dance i 30 minuter, varit på en timmes åkepromenad i skogen  och insett att jag måste köpa en nätverkskabel för att få min dator att funka excellento.
..Och jag har ingen feelis och imårån har jag kalas.
Dock har jag mycket skvaller att dela med mej av men ingen av mina kära vänner svarar då man ringer åt dem. djiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar