måndag 12 december 2011

last saturday, i gave the alcohol my heart for the not last time

Måst bara säga att.. LÖRDAGEN VAR AAAAAAAAWZUM! Lugnt en av de bästa helgerna/bartyna ja ha upplevd. Ååååh :')
Vi käka förrätt, drack fingerborg-öl och vin, åt huvudrätt, drack vin, spelade Förfest och drack mera vin och koskenkorva peach. Sen Stampade vi med Leroy, shottade och sökte efter försvunna personer som egentligen spydd på wc:n. Jag o Madde låg i Titas säng och pratade om allt möjligt medan Lukas försvann en andra gång. (Ja sägr de igen, sku ja va lesbisk sku ja fri me Madde!) 
Då klockan blev Nu-anländer-keckas-föräldrar, pös några personer iväg till mitt och det blev en sovande/spyande/lugn efterfest med några besvikelser, arga miner och glada miner. Och jag hadd feelis. De flesta andra va typ halvdöda. Höhö.

Söndagen var pepparkakig och spyig. Dock int dedär sista för mej som tur va.
Anna, Mark och jag kolla iaf Bambi utan ljud sen senare på dagen efter att Anna hadd laga en english breakfast åt oss, och sen joina Jennifer och Kecka. Då blev det läxläsning och abi-resa-planeras.

Så nu ser jag fram emot mitt kalasbarty som är om 15 dagar. Måst få fixa fram mera koskenkorva peach (och brejk). :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar