tisdag 6 december 2011

maen, it´s snowing!!

Igår var en bra dag. Dels för att jag kolla Skins halva dagen, och dels för att jag chatta med M och kom fram till att hon e ju superduperstörtbra och mysi! Måst säga att jag längtar så fruktansvärt mycket till lördagen då vi larsmobor + några andra bra personer ska ha vår tre rättersmiddag! Ska bli så roligt att städa opp sej, äta god maaaaat och efterrätt, dricka vin och sen senare då vi ätit klart och chillat, brakar bartyt lös och vi super lukas under bordet och har honom som Bitch i ölspelet >: D.

Idag är också en bra dag. Hemma-morgonjumppapass, ett skinsavsnitt och en timmes promenix med mamma och Åke. Nu medan jag väntar på att bästa Gudabarnet skall ringa och säga att det är fritt fram att anlända till Knullhult (aka Bosund), tittar jag på Oprah och njuter av VINTERVÄDRET! Fiiinally Charlie!

(Och vi har pepparkaksdeg i kylskåpet >: D :D :D)

Trävli självständighetsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar