tisdag 20 december 2011

tisdag - dagen då alkoholsuget uppstår

Jag är glad. Och nöjd. Och lycklig. Och längtande. Jag längtar efter en massa saker nu just. Jag längtar efter koskenkorva peach (det är ju alkoholistdagen idag), mitt kalas, att få använda min klänning, jullovet, morgondagens körlektion, dygnet som ska spenderas på spa tillsammans med mamma och systrarna, nyår i vasa, körkort, tatuering, piercing i läppen, vitblont hår, julchoklad, försenad lussebullar-bakning och dagen då jag och Lukas kollar film och frossar i godis.

Idag har jag vunnit över ajokaista hela 2 ggr (så nu fattas bara en gång vid bilskolan och sen får jag skriva teoriprovet. Ah yeah maen.), powerwalkat i en halvtimme med herr Hund, ätit 10 stycken kola-julgodisar och kollat vampire diaries.

Imorgon serveras julgröt i skolan och sen blir det ett besök till banken för att sköta tråkiga vuxenärenden.
SEN E DE JULLOV. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar