måndag 26 mars 2012

Angelica och den fina dagen




Sånadärna bra grejjer som jag sysslar med på dagar då man vet att nu, nu är allt över och nu, nu behöver jag bara vänta till 2:a juni och så står jag där och flinar och störtbölar och super och är överlycklig och spyr och skrattar och faller och dåklar och skrapar opp knän och går med obekväma skor och slarvar bort mig själv eller x antal ägodelar och älskar hela världen för stunden.
Tänk vad lycklig en ful vit mössa som int nån e snygg i kan göra en glad!

37 dagar kvar till domdär braiga gubbarna förresten sådär by the way ifall nån var intresserad av att veta.. Med andra ord; 34 dagar kvar till the-hesa-vappen-firase-tripen med le Bisquit & traktorfantasterna.

Eftersom allt är helt okej K bry nu va, så ska jag dra på mig sportkläder och köra lite muskelpumpning i köket mitt bland min familj nu, va. Känner att de behöver få mobba någon och idag är en dag då jag anmäler mig som frivillig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar