torsdag 29 mars 2012

pippin' all day n' all night

Yeah, well dudes, det ser ut som att jag i framtiden kommer jobba som antingen psykolog eller ungdoms-&missbruksvårdare. Det där sista alternativet var väldans otippat må jag säga, men det var väl Guds heligaste lilla envisa vilja och ödet.
Modde gick förresten helt åt räven och röven, men int e ja sur i själen för det, för jag är nämligen bjuden på kalas hos herr Niang på fredag och ska då pippa stsiiten ur honom och sen på lördag är jag fräsch och pigg i själen och skriver ett utomordentligt vansinnigt bra högskoleprov och sen mustasch-kalasar jag hela kvällen.
Snart inhandlas det däremot mjölk åt mina medmänskor som sålar mjölk direkt ur paketen (syftar int alls på mellansysterN) och sedan tar jag min fina toyota bakifrån och hämtar opp min skvallertant vid namn Rumpefé.

Ja, jag är lite mangom0ngomiff0kong0 ikväll.

Bara för att di e så sööta så sööta o så goosiga o så muskulösa o så mellen:iga
 
"söker flickona o spelar liiti playstation"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar