fredag 23 mars 2012

men för bövelen

Nu får jag feeeejli.
VAR FAAEEEN E FEELISEN?!?!?! Jag har int tid och lust att va arg nu just. Känner mig som ett trotsåldersbarn. Som int får glass. Med massvis med kinuskisås. Och strössel. Blandat med en PMS-tant i klimakteriet.
Det är nu jag borde pysa iväg till gymmet och boda ut mina inre omedvetna aggressioner som beror på traumatiska barndomshändelser. Men nä-e, de hinner jag int med. För jag ska duscha, paketera in fina födispresenter i plural, försöka få tag på fam0, käka fisk, hitta Åke, hänga tvätt samt sova. VITTU FINNE som en viss person sa mitt bland finnarna i tampere framför tzyrtzon.
Och VARFÖR SVARAR INT FAM0??!?!?! "Bitch PLEASE!"

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.



 ...så att feelisen stiger lite. Höhöhö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar