torsdag 8 mars 2012

if u want to leave take good care, hope u make a lot of nice friends out there

Jävlar.
Jag glömd lasagnetten vid gubbens.


Nu sitter jag i skolan (utan anledning eftersom att en viss lärare inte är på plats som vanligt) och väntar på Hode Lill Krullo. Vi ska på café och frossa i feta bakelser since det är the ladies´ day.

Gubben har geografilektion nu just. Kanske sku fa ut och spink på honom.
Jag fick 7 i geografiprovet och je suiz malin som Einstein.


..Tänk om gubben är extra snäll idag då de e kvinnodagen? Tänk OM jag sku få massage? Men int ska jag ha nå höga förhoppningar eftersom han e duktig man idag och ska göra sin mor stolt och int vara med mej utan istället läsa på studentskrivningar.
..Men 15 minuter kan han väl nog kanske ändå spendera på mina axlar..? Perhaps. Maybe. Vielleicht. Kanske. Ehkä. может быть.  Peut-être.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar