söndag 18 mars 2012

sunday

Psykologiläsningen resulterade i sjuka nerver och neuroner samt ett humör lika mörkt och djupt och förbenat som en gammal möglig brunn i Purmo. Tog därför mitt pick och pack och stack, aka tog min hund och for ut på en timmes promenad i det fina vädret. Träffade 2 fina typer i en röd skåpbil på en minst sagt geggig rapaväg, blev "smyg"fotograferad av ett par som var ute och fotograferade i naturen med en kamera med ett 700 meter långt objekt lika diskret som jag och mina "hodee me rosa byxona framföri oss"-utrop. Kom hem, glad och nöjd i själen och neuronerna, tvättade hund (inte tvätten), konstaterade att jag är allergisk för nånting här hemma, högst antagligen vår nya duschtvål, för det kliar konstant och universellt på min kropp. ...Fasen vilka ord och liknelser jag använder idag.
Nu håller jag på och klickar hem en väldans K klänning från Style By Tyra till studenten (om den blir av vill säga.. På onsdag infaller nämligen dagen jag har fasat för under hela 3:an i JG - psykologistudentskrivningarna. ohherreminjeeflagudgörsåjagblirsmartinnanonsdagochblirgodkändipsykologitack), och efter det ska jag ringa min man som snart åker iväg utomlands i 2 månader och fråga om han kommer hit/kommer och hämtar mej (heheeh :D) och frossar i cupcakes som jag snart ska baka bara mamma försvinner ut ur köket!
Trevlig söndag och guds frid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar