onsdag 28 mars 2012

fru hjärnskrynklare till eder tjänst, hallåja och hjärtligt välkomna.

Okej. Onsdagkväll, 12 timmar och 10 minuter innan jag bestämmer min framtid för gott, ser läget ut såhäran va;
jag söker in till olika psykologiprogram runt om i Sverige (Lund, Umeå, Stockholm, Uppsala och Göteborg), vissa med idrotts,- eller kostrådgivarinriktning (!). Jag söker endast egentligen bara till Sverige för att jag är för lat för att skriva en hel massa jeefla inträdesprov och för att jag vill spana in snygga svennebananare med snygga markerade käkben och snygga frisyrer. Sådana är det brist på här i Finland har jag upptäckt.
Söker också in till en 1-årig hundkonsultutbildning i Borgå (främst för min framtida hunds psykiska och fysiska hälsa) och till psykologi, kvinnovetenskap och KANSKE tyska i Åbo. Dock lockar det i-n-t-e  d-e-t  m-i-n-s-t-a  att skriva inträdesprov och läsa tråkiga samhälls- och statisktikböcker för att ändå inte bli antagen till Åbo..

Detta är väldans tråkig information, jag vet, men jag skriver endast ut det för att jag själv ska komma ihåg vart fäen det var jag sökte in till för konstiga ställen.

Idag har jag varit utomordentligt, extremt duktig (okej, fine, jag fuskade på jobbet... jag stsejt i att städa hyllorna!! Men om man bortser från fusket har jag varit duktig); stigit opp kl 10, tvättat kläder x2, gymmat x2, kommit på vad jag ska syssla med i framtiden OCH planerat lördagens tripp till Vasa kiva piku-stad.

Nu ska jag kidnappa hund (det är alltid en serious fight mellan mej & mor om vem som ska få hunden som sovkompis - den sensaste veckan har jag vunnit 4 av 6 gånger >: D) och läsa en gårrbra bok.
Imorgon blir det förresten spännande; resultaten från modde och psykologi ska avslöjas. H-j-e-e-e-l-p.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar