söndag 11 mars 2012

terapi

Idag VAR en bra dag. Sedan blev jag stressad och arg. Hjälpte inte ens att besöka Herr Hår för han var upptagen med framtiden (alltså bokade resor). Så därför kom jag på en fin och effektiv terapiform för dåliga (och bra) dagar; tatueringar. Så nu sitter jag än en gång på golvet och drömmer mig bort i tatueringarnas fina djupa mystiska värld och läser tatueringsbloggar.
Denna terapiform är mycket effektivare (och vackrare) än psykoanalytiska djupa sexuella barndomsterapier som skäggiga kåta oidipala 1900-tals gubbar har kommit på.
"Så mycket bättreeeee..."

För att få ut så mycket som möjligt av denna terapiform; avnjut gärna en god bulle på samma gång.

http://rodeo.net/tattoologist/

http://tattoopictures.blogg.se/category/allmant.html



Och så känns det lite som att det är min plikt att göra alla klabi 12:or taggade inför morgondagens essäskrivning. Därför bjussar jag på en fin bild av ingen mindre än kung Frederik IX av Danmark som tydligen var full med tatueringar från tiden som flottgubbe. Beskåda denna skönhet med kärlek och omsorg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar