tisdag 10 april 2012

:)))

Mmmhähähähä.
Gårdagen.
Jo. Helt K.
Om int lite bättre.
Pirr och glädje.
Bra:igheter. Förvåning. Positivitet.
Skratt. Prat.

Insåg just att det är otroligt skönt att vara ledig. Vaknade kl 10 av att finskalärarn skickade sms och frågade om jag joinar Sverigeresan med finnarna från Ylöjärvi, steg opp, käkade grööööt (och kanelbulle hehheeh), tvättade kläder, kollade Awkward i 2 timmar och nu är jag kriminell och stjäl nästminsta systerns ipod, hoppar i löpskorna och tvingar ut min hund på långlänkki i "det fina vårvädret" för att få utlopp för min energi.
Ikväll ska det masseras hundar i 3 timmar. Det kommer bli K-A-O-S och jag är 100% säker på att min hund kommer uppföra sig extremt dåligt. Måste busa med honom och tving ut honom på långlänkki nr 2 strax före massagen så kanske han är för trött för att fittas med dom andra karahundarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar