söndag 22 april 2012

Gårdagen var kanonkul! 5 av 5 9,50 € shottar vid Komia. (Jag bjöd Stjärtefén på "det starkaste ni har" och tydligen kostade den 9,50 fucking €. Tur att Stjärten e skojjig och blir ennu skojjigare av starka grejjer.)
Kvällen började hos bestemor Anna och bestefar Mark (med kedja mellan bröstvårtorna) tillsammans med x antal Larsmo,-Kronoby, Nykarleby,- och Jakobstadbarn. Det spelades Mortal Kombat och lyssnades på skitmusik och röktes och dracks fina drinkar och åts nudlar och smörgisar.
De tre tappra Larsmobarnen lämnade palatset och begav sig till Dragon för att äga ut varann i stentuffa biljardmatcher. Efter en tid hämtade vi upp 1 stycke Nykarleby och 1 stycke Kronoby och sedan begav vi oss av mot bad ass Kokkola i en skumppande bad ass bil. Feelisen var hög och wc-nöden stor.
Väl framme vid Komia blev det ännu mera feelis och alla barnen intog strippstångarna. Såklart ägde Fam0 ut alla..
Drinkar dracks, vissa försvann, somliga somnade och riskerade att bli utslängda, vissa var nyktra och drack flera liter limsa, de flesta hittade nya bekantskaper och vissa mådde mindre bra. Själv mådde jag som en prima primadonna hela kvällen och hade megafeelis.
Feelisen och primateten höll i sig även på morgonen då jag vaknade och livet kändes allmänt härligt. Käkade morgonmål i pyjamas på terassen, inredde hönshuset, sprang i skogar med hund, tog med hund på fotbollsmatch men gav upp efter 1 timme eftersom mina händer (och min hund) var förfrysta.
Nu ska jag käka hemlagad pizza (omnomnom) och ikväll ska jag icke förglömma Jersey Shore som senaste söndag.
Imorgon väntar jobb och jobbintervju och gym med Evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar