måndag 2 april 2012

lite mera Mmmm i livet.

Jag ser fram emot tre speciella dagar då tre ljuvliga händelser inträffar;

1) 2 maj - Fishboooooone fuck yeah buddy och en aning fist pump, push up, chapstick på den va! (1 månad kvar!!)
2) 20 maj - håret med mannen är inte längre förlorad.
3) 2 juni - supas och megabajlo me myssoN på hövo. Le Magnifico!


Nu har jag färdigt jobbat vid daghemmet och jag har nada att göra på dagarna nu i ca 2 månaders tid. Känns aningens surt men vem vet, kanske hittar ja på nån jättecool fritidssysselsättning eller så hittar ja nå nytt jobb nånstans. Om int annat kan jag ju bosätta mig vid Larsmo ghetto gym, då har jag ju iaf största musklerna att dema med på studentdimissionen, hehe. På tal om jobb så ska jag och jobba vid hundpensionatet på torsdag. SkÖj!
Och på lördag äre ABIRESA TILL DAALIN som gäller! WOHOOO. Party all night long! Vågar lova att det kommer bli den bästa abiresan en abiturient nånsin upplevt, jag menar, VAD slår traktorer, konstiga oförståeliga dialekter, lärare på krååk0n och en hund som äter tandkräm?! Dessutom e risken för att man ska bli bortsåld till en sliskig egyptier för 40 kameler minimal.


Förresten så känner jag mig som ett frågetecken. Och jag saknar dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar