onsdag 18 april 2012

Erfarenhet.
Er Fahren Heit.
Han far het.
Han blir het.

..Erfarenhet. Fult ord. Men jag gillar innebörden iaf.

Implikation.
Innebörd.. Låter som låtsasnamnet jag och min syster kom på då vi var små - Annioöbööd. Tyvärr vet varken jag, syster eller mor hur detta namn stavas korrekt. Det sägs iaf sådär.

Anyhow,
jag har lyckats samla på mig lite fina mörka erfarenheter den senaste tiden. Sådant gillas. Starkt. Eldigt.

 Idag ska jag umgås med Evelina (om hon kommer ihåg), imorgon ska jag till Kokkola med Krulli (om vi får tag på en bil), på fredag äre paaarty, på lördag äre paaarty, söndag äre chill, och på måndag äre jobb.
Men nu, jetzt, now, nyt äre naating ti ita som står på schemat. Sedan blir det långlänk i det underbara icke-snöbeklädda Larsmo (ehrm..) med min gosefisiga hund som fiser på mig.

Förresten, det är nu jag har börjat få tråkigt på dagarna. Älskar och hatar att vara ledig.


Snart får jag väl skägg också som denna fina erfarne man. Sånt gillar vi.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar