tisdag 3 april 2012

En stolthet mindre, men en erfarenhet rikare. Det var gårdagskvällens saldo.

Hittills idag har jag hunnit 
- få fel i huvudet pga en viss lukt
--> tvätta alla kläder som luktar precis så
--> vädrat hela huset
--> hund & jag fryser som satan
- inse att mina papper som ska inskickas till Sverige är spårlöst försvunna
- ätit torra hårda bröd pga att leverkorven var möglig och det inte fanns något annat pålägg i huset
- fixa skjuts till stan med farrfarr
- inse att jag aldrig lär mig att Lukas är ett D-Å-K-E-L som oftast int har bil då han tror han har bil
- konstatera att min morgonfrisyr ser väldans speciell och professionell ut idag

Nu ska det skuras bort lukter från min kropp och mysas med en myssjuk gosegrisig hÖnd och senare bär det av till stora staden jakobstad för att lämna in papper hit och dit samt köpa nya gummistövlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar