torsdag 19 januari 2012

5:e håltimmen denna vecka

Har bara haft den här perioden i 4 dagar och jag har redan haft 5 håltimmar. Får ju fel i huvudet av att vara i skolan och int göra nånting hela tiden. Sku lika gärna kunna vara hemma från skolan. Eller ha körkort och gymnyckel och pys iväg till Larsmo och pumpa muskler. Eller vara überrik och hassa pengar på ett gymkort till Jeppis gym.

Men istället sitter jag här och äter Fazers Chokladnjutning för 2,90 € och läser bloggar. Sweet.
Tror jag ska samla lite krafter nu (läs ligga och halvsova i "myshörnan") så jag sedan orkar gå in till stan för att köpa Abi Psykologi-boken.

Ikväll ska jag fortsätta läsa på psykologi (läste första kapitlet i första boken igår, score and high 71!), göra hissauppgifter, samt se om jag får med någon till gymmet (Miili? :D). Ifall ingen joinar, tar jag med min fina hund och far ut på lång"länkki" med sparkarn!

snyggaste tanten med snyggaste tatueringarna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar