tisdag 10 januari 2012

tatuering - CHECK.

Bild får ni sen då den har läkt. Men jag kan upplysa er om att de e ju för fäen int alls så farligt och smärtfullt som alla påstår. Och jag vald endå den platsen på kroppen som ska göra mest ont; revbenen.
Det kändes som att man ritar med en icke fungerande bläckpenna på huden, ni vet dedär man höll på me då man va ung och c00l. Sen då man blir stor e man ju ..stor och oc00l. De va dagens visdomsord.. typ.

Ikväll sku jag egentligen fa på Arbis-zumba men jag kan int riktit rör på mej så jag får så lov att vänta till nästa tisdag. ..Och jag kan int skriv teori nå förrn om tidigast 2 veckor eftersom vissa glömd att lämn in hälsointyg, passfoton och 60€.. Gudars!

Imorgon bär det av till Ylöjärvi för att hälsa på våra finska könttisar (som vi sku ha sagt i lågstadie),och se på nån Eppu Normaali(?)-pjäs vid Tamperen työväenteatteri(?). Bra då man vet så mycket. Och tydligen ska jag sova hos en helt annan tjej än de va tänkt från början. Men de e ju trevlit att lära känna många mänskor! Hoppeligen har de ingen katt så jag fortfarand e vid liv på torsdag så jag kan shoppa loss i tammerfors. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar