tisdag 17 januari 2012

nå pusi pusi pussy pussy

Bild på tatueringen som inte ännu har läkt helt. Dom mörkare fläckarna på tassen är skorv och inte ojämnt ifylld färg.

Var på ett 40 minuters (alltså aaaaallt för kort) zumbapass med tjejorna mina, men vi blev int alls helt fäärdiga,så vi (alla utom Kexi som sku underhålla hunden) stack iväg ti Larsmo gymmet och pumpa muskler.
Nu har jag grosse träningsvärk och  är hungrig och glad i själen, och både högskoleprovsanmälningen och jobbansökan till Kecklunds är ivägskickade.

Nu ska jag läsa min religionspsykologibok och fundera på min och Kexets framtida firma "RasaIhop Ab Oy" som kommer vara 100% normal och som kommer göra oss till helt normala svenskspråkiga personer utan utbildning tack vare våra fina studierhandledare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar