fredag 6 januari 2012

de 4 visa kvinnorna i skidspåret

Blev väckt kl. 09.27 imorse av bästa Jo-c som tydligen sku ha med mej i skidspåret. En timme efter väckning befann vi (jag, jo-c, kexi o slejmi) i skidspåret. 5 km skidade vi. Amy föll 10/7,  jo-c och kexi gömd sej bakom träd och jag dog av axelträningsvärk. Men fram kom vi efter en stund. Det gjorde oxå en "Engman" som var en svensk världsmästare i skidning. Har var 75 år och hade skidor från 70-talet och gröna kläder. Han var konstig.

Efter morgonjumppapasset kollade jag 2 filmer och drack banan-mjölk smoothie som var gudomligt god.
Nu ska jag till Strandis med min lata sovande hund Åke för att köpa sirap.
Trävlig trettondag.

Ps. 4 dagar kvar till tatuering!! Ds.
Ps2. Mina skor har FORTFARAND int kommit.*sad pokerface* Ds2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar