måndag 30 januari 2012

måndag hela veckan

Idag är en kall dag. Men också en dag med otroligt stort chokladsug (och iskalla fingrar och fötter).
Snart kommer min finaste gubbe hit, och då blir det skvaller och prat om livets stora gåtor och djupa svar. Men först måste jag utmana finlands förbannade fan-vinter och bege mig ut i kölden för att kunna gå/sparka/cykla/springa/krypa på alla fyra, till strandis för att köpa choklad.
Skriva en psykologi studentessä till imorgon om hur man undersöker hur rampfeber påverkar prestationer är också ett måste idag. Damn.
Jag har kommit på var min andra tatuering ska infinna sig nu också. På högra axeln och ner över armen (beroende på hur stor den blir). Motivet blir väl nåt latinskt citat. Varför inte "Quidquid latine dictum sit, altum videtur" som betyder Allt som sägs på latin låter djupsinnigt..? Höhöh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar