söndag 1 januari 2012

gott nytt år

Gårdagen var awzum. Klippte pappas hår på dagen, for till Lukas sen senare på kvällen. Blev impad av deras "nya" hus, spelade Crash och bilspel, delade på en öl, och sen gick vi till Mikis där Eve, Robban och Emilia väntade. Vi drack australiensiskt vin och starkglögg, åt rågbrödsminibitar och chips, och chillade.
En 10-tiden bar det av till stan, dock lämna Miki hem, men istället kom Kecka med.
For först till dragon och spela biljard, jag äääger på biljard. Emellanåt. Sen betala vi in oss ti Mellen och stack vidare ti Netti.
Hittade en full Amy med en dyr vin/champagneflaska i handen i kön till Mellen. Det var det enda jag såg av henne dendär kvällen/natten. Och jag har fortfarande hennes underkläder..
Vid Mellen var det kalas, shottade x antal tequilas, bjöd nära och kära på tequila och nån isbjörnsdrink, drack opp en shot jag hitta på bardisken (Den smaka eucalypthus blandat med citron. Blä x3), fastnade me min väska i min långa småkusins tuffa byxkejdor, dansade och dansade, blev fullare och fullare och feelisen var pretty much on top so to say.
Natten slutade med att jag och Emilia fick skjuts hem av några personer som skulle till Esse, men som int hadd nå emot att kör hem oss till Larsmo först. Och dessutom helt gratis! (Jag tycker vi börjar kunna dehär med att slippa hem gratis; först kokkola på Annas kalas och nu på nyår.)
Klockan halv 5 la jag igång datorn, logga in på FB och skrev ett aningens speciellt mejl åt Lukas. Loggade in just och försökte radera det, men har ingen aning om jag lyckades eller om det damp ner ett fint fyllemejl i hans mejlbox i natt kl 05... Nåja, lär väl märkas.

Nu är jag vråååålhungrig (är aldrig hungrig på morgnar annars, men alltid då jag vaknar opp efter en natt med feezt skriker min mage efter mat. Kommer vara så jävla fattig detta år med tanke på att jag högst antagligen flyttar hemifrån och mitt nyårslöfte är att supa mera. Supa mera = mera mat till dagen efter = no cashflow.), så nu blir det stekt ägg och svartbröd med leverkorv. Och kaffi på he. NAMI.

Resten av dagen lär väl antagligen spenderas inomhus i brist på energi att ta på sig nåt annat klädesplagg än pyjamas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar