måndag 2 januari 2012

kasta hit din violin, du har fått för mycket vin

Så här kommer min tatuering att se ut. Dock ska kanterna jämnas ut och bokstaven "e" ska vara lite mindre!
Hör på Movits! i väntan på att jag ska bli trött. Blir ju fan ALDRIG trött nu för tiden. Förr somna jag 9 på kvällen och vakna 7 på mårån, men neeeejgo. Nu har mina finfina elaka nattmänsko-vänner omvandlat mej. Och det är ICKSJE bra eftersom jag skall opp om 7 timmar för att sedan spendera helahalva dagen i en bil vid halkbanan (med sjukt tråkiga JG-personer men vad kan man?), och för att min kära hjärna ska fungera krävs minst 9 timmars sömn. Oh dear lord..
Har t.o.m. läst runt 20 sidor i bilskolboken och insett att jag inte är ägare till en trafikhjärna. Dock blev jag inte trötter av det heller.

Kan ju avslöja att jag hade ett prostitutionsföredrag på rellatimmen idag. Gick ju galant! Sedan skolkade jag från psyckan för jag hade feber. Trodde jag iaf. Väl hemma försvann plötsligt mina febriga symptom. Strange..

Bjuder i brist på annat på en bild på mig och syster från vår spa-vistelse i Oulu; i väntan på massage blev vi ljushuvuden. Enjoy. (Observera bibeln på 3 språk som jag håller i.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar