onsdag 4 januari 2012

bored.

Jag är uttråkad. Jag har för mycket frihet. För mycket fritid. För mycket rella som ska printas in i huvudet. För lite vampire diaries säsong 2.
Det är onödigt att sluta skolan redan kl. 11. Kan ju lika bra stanna hemma hela dagen och gå omkring i pyjamas och hata vintervädret. Men nej, nu går det inte eftersom jag redan bytt om från pyjamas till anständiga kläder. Nu kan jag inte ligga i min säng och hata vintervädret. Nu måste jag face the vinterväder eftersom hunden ska ut och pissa och jag är den enda i huset som har på sig en anständig klädsel eftersom jag är den enda i huset som inte längre har jullov.
...Fast om 2 timmar ser jag fram emot att gå utanför dörren, för då är klockan post-dags och då kaaanske mitt paket har landat i postlådan! :D

Nä, nu ska jag faktiskt, på riktigt, int på låtsas, ta fram min (okej, filifjonkans) rellabok och se om jag sku råka få in lite nödvändig information om kyrkors etik 'n' shit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar