fredag 13 januari 2012

dö best slejm has left the building

Sad but true. Min bästa fotbollsmatch-tittar-kompis, zumba,simhalls-&gympolare, fullaste personen i larsmo på hemmafester, gladaste tösen i larsmo (och jeppis), vikt-pratar-person, men icke att förglömma, DÖ BEST SKVALLERPRATARE IN DÖ WHOLE WORLD, has left me. And to be brutally honest, i don´t RECKON she´ll return. But it´s pyttetinyhalf-okay, cus there´s facebook, and that means she can tell me all the juicy details about Australian OLD JELLAS.
..Fick ett papper med australiensiska slangord, därav mitt fina ordval. Synd för er som int fick en sån ordlista. HA! OCH, ni fick int Red Cat av henne för att (hon &) "Krisso" hadd drucki opp min Red Cat-flaska då vi va på Amys avskedsfest. Och synd för er att ni int fick bli BFF med en sån härli o gälin mänska som mitt Slejm. Ja, ho e MIIIN. Always will be.
Mitt galna Slejm tatuera sig förresten igår. Helt random. SKÖN BRUD. Skönast i världen. <3

-------------------------
Som plåster på såren för att Amy lämna mej (oss) för australien, har jag äti blåbärspaj och chips, hämtat ut mina NYA FINA BEKVÄMA(!) KILKLACKSKOR från nelly.com, betalat min första räkning (wiihooo...) och gymmat med Kecka på KVÄLLEN. På en FREDAG. På en FREDAG(skväll)!

Imorgon blir det shopping i Vasa med pappa och co och Pleppo live!

(Och ylöjärvi oli tosi kiva. Tulevaisuudessa mulla on ostanut sukset, ja kyllä olen kalsarikännissä.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar