lördag 21 januari 2012

guds frid

Kvällen var awzum.

Googlade lesbisk vampyr dödar-film tillsammans med jo-c, stjärtefén och ämilia, vi åt över 1 kg godis, hade ansiktsmask, fotade, lyssnade på "bra" musik från 2005 ish, pratade skvaller, retade herr Hund och gjorde ett psykologisk test på systers kompisar om livsstil-och samtalsenkät (med andra ord undersökte vi om de diskuterar sex redan eller om de befinner sig i "iiih, vad piiiinsamt"-stadiet. Det gör de.Alltså det senare..) Resultatet var föga förvånande. Men vi bor ju i Larsmo så det förklarar ju allt. Ish.

Imorgon blir det pulkaåkning för fulla shotglas och sedan ska det kalasas till tyysn för bästa kackurbruden Michaela blir stor och fyller den-onödiga-åldern, alltså 19 år.

_______________________________

Personligen tycker jag att jag har varit xtra dåoli denna vecka. Har varit på gym alla dagar hittills förutom i torsdags (då jag hade vampire diaries maraton och åt bulla), och idag bike:ade jag till gymmet. Det tog 20 minuter längre att cykla dit jämfört med då det är strålande sol och torr fin ljuvlig asfalt! God damn it.

Förresten insåg jag idag att jag kommer förmodligen lägga alla mina framtida pengar på tatueringar.. och sprit. Men sånt e livet. Det går ju till ett gott ändamål. ..Precis som vårt psykologiska test.
Nästa tatuering kanske är en massa stjärnor på insidan av vaden?
..Och idag visade jag min tatuering åt mommo. Reaktionen var bättre än förväntat. Tror dock jag skippar att visa den åt gamlamommo. Hon kanske dör i förtid isf.

Framtida tatuering perhaps?


Btw, igår fick jag världens finaste drink vid Dragon. Jag beställde den "mest feminina och sötaste drinken" de hade och fick en sprite-och grön de kuyper-smakande drink med paraply med körsbär, apelsin(!)skiva, rosa-lysande armband och glitter"paraply". Jag blev gladaste tanten vid Dragon. (Och jag förlorade biljardspelet varje gång.) OCH, om jag sku ha fari ti netti efteråt sku jag högst antagligen ha komi ut därifrån med en till tatuering. Tydligen hadd di nån brud från sverige som var där och tatuera people. Sweet I say.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar