onsdag 18 januari 2012

mr Muscle

De e bara att konstatera; snart e ja lika muskulös som Ron i Jersey Shore!
Har sprungi på gym i princip varje eller varann dag nu i 2 veckor för att de e så himla bauta roligt och för att jag smått har utvecklat ett pumpa-muskler-beroende. Kanske jag borde börja med body building? För att pumpa muskler ger ju lixom resultat ganska snabbt har jag märkt och det gör ju en ännu mer taggad att fortsätta.
OCH, snart använder jag nog lika tunga vikter som Lukas och Robban (Kevin har jag renn kört om haha >: D), dock tror jag att jag skiter i pressbänk för då tynar nog mina små apelsiner bort ännu mer än de redan gjort..






































Nu tänkte jag tvätta bort tandkrämen som av någon anledning bosatt sig utanför munnen efter kvällens tandborstningssession, samt läsa religionspsykologi (som förövrigt är sjukt intressant, men boken väger x antal kg känns det som, så den tar inte så länge förrän den ligger på golvet om vi säger så..) som godnattsaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar