måndag 23 januari 2012

ja blir så sur

på illasittande bh:ar, lärare (gunnevi!!! hon förtjänar int att få sitt namn stavat med stor bokstav ens..) som river ner svarta listor, "rosa listor" som är GULA (wtf, makes absolutely no sense), bilskolekanslister som inte hör av sig trots att man har varit "polisgodkänd" i över 1 vecka, utväxt, pumpa-muskler-sug-som-ej-kan-botas, försvunna pengar och obekväma läxläsningsställningar.

MEN, som tur är, har jag införskaffat hårfärg (som inte är extremt blond utan aningens mer naturlig) och fixat jobbintervju tills imorgon. OCH, min hund beter sig som en exemplarisk majestätisk gudomlig uppfostrad snäll hund idag.

Jag har en hemlis som bara Lukas vet om. Fast snart vet väl alla den. But anyway. Jag har en hemlis. Hihihihihihihi
Okej serious pokerface här nu, va. Ikväll ska det skrivas hissaessäer om Finlands ofärds("ofreds")år, pluggas bilskoleteori, läsas på psykologi (och kanske kanske lite tyska om jag är riktigt rå) och färgas hår.
Trävli måndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar