tisdag 3 januari 2012

feelis och sjukdomssyptom

Nu har jag feelis. Feelis inför torsdagen som ska spenderas tillsammans med 2 perserkissor, en fransk bulldogg, ett kex och en Hosé i en überfestlig lägenhet. Vi ska dricka upp mitt äckliga koff-öl, njuta av FF och biljard-briljera vid netti/dragon. I reckon it´ll be a nice evening so to say!

En av mina finare, väl genomtänkta
outfiter + min bästa och äldsta ägodel.


Nu sitter jag och chattar mit der Kex. Vi försöker lösa the big problem; en viss person ämnar inte delta i Amys avskedsfest. Imorgon tas det till drastiska konstnärliga åtgärder för att lösa problemet.

Btw så var jag till Vetil på halkbana idag. Det var trävligt. Dock körde jag nästan i diket 2 gånger på halkbaneområdet. Ooops. Vi såg dessutom en ren och åt äckliga triangelsmörgåsar.

Efter halkbanan väntade jag i skolan i 45 minuter på Lukas, sen for vi till wautsi och spanade in rea-klädesplagg men kom därifrån tomhänta. Vi gav oss av mot halpa-halli cafét för en kaffe och bulle och till efterrätt bidde det varsin glassportion. På hemvägen diskuterades jeppis konstiga trafik..

Nu ska jag prova febern, "läsa på modde-ordförhör", knarka halstabletter, hosta, snyta mej och söka reda på mina små kompisar; ölflaskorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar