lördag 28 januari 2012

penkkisfixas

På förmiddagen begav sig 3 töser till larsmos centrum; smarket, för att upptäcka att x antal filurer inte ämnar delta i vårt überviktiga penkkisprogramsfixas!! Synden. Men som tur vad joinade 2 stycken töser efter en stund och vi åstadkom något av det mest fantastiska jag någonsin sett. Alla -94:or och -95:or; I´m telling you, ni e lyckligt lottade som kommer få uppleva nåt så fint.

Och jag har blivit lat. Så inihelvetes lat. Jag menar, förr (alltså före september då jag ännu inte blivit tvingad av en viss Ohls att inleda städ-strejk pga krig mot mamma) städade jag varannan dag, men NU städar jag inte ens fast det är hundspyor, kläder och smulor all over the floor. Jag orkar helt enkelt int bry mej. Någon annan i detta hus kan väl göra det, hallååå?
Fast jag funderar om jag möjligtvis, kanske pikulitekanske, skulle förvandlas till hemmafru (på en lördagskväl!) och städa mitt rum och resten av huset, och sedan oxå göra klart hissauppgifterna och börja fundera på morgondagens projekt; en psykologistudentskrivningsuppgift som ska behandla ämnet rampfeber och dess inverkan på prestationer.
Skulle vara behövligt. Sedan tror jag att jag joinar bästaste jo-c och far till det goda kexets hus och chillar, istället för att festa bort pengar i fyllon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar