måndag 23 januari 2012

självdisciplin - varför tog du droger och flög iväg?

Nu är klockan snart mitt i natten. Det betyder att jag har hållit på med min hissaESSÄ i 6 timmar. Det här är bara pinsamt. SEX FUCKING TIMMAR?! Skulle nästan kunna tro att jag skriver studentskrivningar som bäst. Men nej, det är bara jag själv och min icke existerande självdisciplin som försöker författa ihop en åtminstone två sidor lång hissaessä om ofärdsåren i Finland. Som vanligt har en massa häftiga saker dykt upp. Till exempel ett oöppnat hårfärgspaket kan ju absolut inte lämnas oöppnat. Och det är väldigt intressant må jag säga att försöka avgöra (utan glasögon) på tre meters avstånd vilken färg mitt hår fick. Har fortfarande inte orkat/vågat på fram till spegeln och ta reda på om det skiftar i grönt som det gör på tre meters avstånd. Och inte heller kan ju det oöppnade glasspaketet lämnas oöppnat. Och den avstängda datorn som redan två gånger har varit påslagen denna dag kan ju inte lämnas avstängd. Och min fina oöppnade Red Cat-flaska är ju nog också värd att stirra på i sisådär en 12 minuter. (Den är nog fortfarande oöppnad. Don´t worry.)
Nu fryser jag om tårna också.
Mitt batteri är inte påslaget. Och inte har jag strumper på fötterna heller. Förklarar varför det är så kallt. Nu blir jag trött också. Fasiken. Och inte har jag hunnit läsa på teori eller psykologi ikväll heller. Fasiken igen.
Imorgon blir det zumba och gym igen :D :D Funderar på om jag måste börja proteinera mej nu om jag ska få massa svällande muskler som Michaela. Nej det får jag inte fundera på nu. Då är jag klar med essän om.. 73 minuter.
Finns det nån självdisciplinskurs i arbisbladet detta år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar