onsdag 4 januari 2012

mitt nya yrke; övertalare?

Yes!
Gubben kommer på Amys avskedskalas på lördag, så nu fattas det bara att gubbe nummer två också gör det. Jag ska nog få fixat det här ennu! Då blir det nog bra. För blyghet är ingen orsak, och dessutom lär det finnas alkohol i mängder som gör henne (oss) aningens icke blyga. Höhhö..

Har varit på 1,5 timmes hundpromenix med Nylundas flickon och diskuterat framtiden. Både den framtid som inträffar om mindre än 4 dagar och den som är lite längre fram i tiden.

Nu är jag fruktansvärt trött och kommer antagligen ta en siesta vilken minut som helst, men jag har egentligen inte tid med sånt eftersom jag har ett religionsprov att läsa på, plus att Guds bästa barn, David, dyker opp inom några timmar för att berätta massvis med skvaller från helgen och förra veckan! :D Kan dessutom hända att vi hamnar hos Kecka som är hund-och kattvakt i jeppis ikväll!




Haha, Helsinki City Boy är nog en av di värsta musikvideorna jag nånsin sett! Vielen dank Samu für den Tipp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar