tisdag 3 januari 2012

where´s the fuckin' motivation, Charlie?!?!

Voi Frida och Frida och välkommen ti mommos, min motivation har sprungit vilse. Den hittar inte hem till min hjärna, själ och kropp idag/denna vecka/den senaste månaden. Fäen och damn och pippeli.

M-å-s-t-e läsa på

1) bilskolegrejjs (most important så ja nån gång kan böri fa ti larsmogymmet UTAN att snålskjuts med Kevin!!)
2) moddeförhöret imorgon (som förövrigt skrivs om exakt 12 timmar, 21 minuter)
3) rellaprovet (som skrivs om 24 timmar, 21 minuter...fast iofs kan jag få underkänt i kursen eftersom jag klarat de andra obligatoriska :D)
4) psykologiprovet (som skrivs om ..alltför länge för att räkna ut, men iaf på måndag morgon.)
5) psykologistudentskrivningarna (21 mars.. de ju länge till det ennu så de e läääsh. Typ. Ish. Sort of. Not at all. F-Ä-K-K.)
6) tyskastudentskrivningarna (13 februari + 16 mars.. siktar ju på L så kaaanske kaaanske jag sku börja låna tyska böcker från bibban och läsa dem som godnattsaga. Dock har jag renn provat detta och resultatet blev helt fel.)
7) ...AND I´M DONE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar